Utgång

Idag jobbade jag några timmar under förmiddagen och blev lite avfirad kan man säga. Det är nämligen så att där jag jobbar på skolan är vi totalt tre stycken elever som jobbar och vi är alla sistaårs elever så alla kommer sluta jobba där efter den här terminen. Så idag hade de ordnat en liten överrasknings lunch för oss. Så all den "riktiga" personalen kom och så käkade vi lunch och hade det bra. En person som jobbar där visste inte att jag var från Sverige och hon vart väldigt förvånad när hon fick reda på det och hon kunde inte förstå varför jag inte hade någon brytning. 

Sedan nu på kvällen så hade jag min ALLRA sista college lektion. Nu har jag bara uppsatser och prov kvar. Så det måste man ju faktiskt fira lite grann. Så ikväll blir det utgång till "New Rock". Jag har faktiskt inte varit där på väldigt länge så det ska bli roligt. Men det får inte gå för vilt till för jag ska faktiskt upp och jobba ett par timmar imorgon bitti också.

Jag måste bara berätta en grej som är ganska sjukt. Nästan varje gång jag skriver ett inlägg på bloggen så får jag sitta beredd med ett lexikon för jag glömmer bort massa Svenska ord eller hur de stavas. Så jag måste nog gå en intensiv kurs i Svenska när jag kommer hem igen ;)

Kommentarer
Postat av: Berra

Vi håller en plats för dig på kursen

"Svenska för invandrare"

2012-05-04 @ 07:48:03
Postat av: Joppran

Haha okej perfekt

2012-05-04 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0