Onsdag

Nu har det inte blivit så mycket bloggande på sista tiden för jag har haft ganska fullt upp. Igår hade jag ett slutprov i Astronomi så nu är jag helt klart med den kursen. Sen hade vi en stor och väldigt viktig grupp presentation idag som har tagit en hel del tid. Men nu är det klart och det gick bra. Det var faktiskt min allra sista college presentation. Nu har jag bara ett par uppsatser som ska lämnas in på fredag och sen har jag ytterliggare en uppsats och tre slutprov nästa vecka. Sedan efter torsdag nästa vecka kommer jag vara helt klar med College och då är det bara graduation som väntar. Helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det är helt galet. Tänk att det har gått 4 år redan...

2012-05-03 @ 08:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0