Final Exam Week

Ja såhär under tentaveckan eller "final exam week" som vi kallar det, så blir det lite galet och en väldans massa pluggande som ska hinnas med. Idag hade jag mitt första prov i Cost Accounting så nu är jag helt klar med den kursen. Men direkt efter att jag var klar med det provet så fick jag gå tillbaka till rummet lägga ner den boken och ta fram nästa bok och börja plugga för onsdagens prov. Det är inte mycket tid för vila här inte. Och jag har tillsamman med Jami och Berms varit uppe halva natten för att plugga och skriva på min sista uppsats. Nu är klockan snart tre och jag har svårt att hålla ögonen öppna så nu ska jag unna mig lite sömn. Två prov och en uppsats kvar sen är jag klar.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nu stänger jag ner jobbet for a long time :-)

See you soon!

2012-05-10 @ 17:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0