Done

Jag är klar!!! Idag har jag haft mitt allra sista prov och nu är jag helt klar med alla mina kurser och helt klar med college. Så nu kan jag bara luta mig tillbaka och njuta av de här sista dagarna innan graduation. Jag vet ju inte hur det har gått i de här sista fyra kurserna och det dröjer npgon vecka innan jag får mina betyg. Men det känns som att alla prov gick helt okej. 

Imorgon ska jag bara ta det lugnt och försöka packa och städa lite på rummet. Jag har redan påbörjat packningen och det är sjukte hur mycket saker som jag har samlat på mig under dessa fyra år. Ikväll kom Bethany förbi skolan och hon tog med all min packning som jag inte behöver de närmsta veckorna. Det blev två stora resväskor och två kartonger och då har jag ändå slängt ett par soppsäckar med grejer. Jag förstår inte hur jag ska lyckas få med mig allt detta hem till Sverige en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Galet att det har gått 4 år. Tomorrow kommer vi!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-11 @ 08:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0