Spring Break

Ja nu har man äntligen lov och jag kan se fram emot en veckas ledighet. Från början var det tänkt att jag skulle åka iväg någonstans med några kompisar men de planerna gick lite i kras. Så istället blir vi kvar i New Jersey och tar det lugnt och jag ska försöka avklara lite saker som jag inte har hunnit med. Lovet har i alla fall börjat bra och produktivt. Igår så gick jag och Jami ut och sprang i det härliga sommarvädret som bi har just nu. Efter det bjöd Berms på brunch och efter det drog vi iväg och shoppade. Sedan hade vi en trevlig middag och lyxade till det med lite vin. Det är ju trots allt lov. 

Sen idag har vi vart och klättrat i bergen. Det är ju nämligen runt 20 grader ute nu och det ska vara det i princip hela den här veckan. Vi spenderade i alla fall drygt en timma i bergen och checkade de olika utsiktsplatserna. Och det var riktigt svettigt må jag säga. Sen nu på kvällen har vi ätit ytterliggare en god egenlagad middag med lite pina colada till det :)

Utsikt över hela campus området

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0