Slut på ledighet

Nu är lovet tyvärr slut. Den sista helgen spenderade vi hemma hos Jami i Flemington. Det har varit en skön och rolig vecka och det känns inte sådär jätte kul att skolan börjar igen. Men för min del så dröjer det ytterliggare en dag för under kvällen så fick jag reda på att min lektion är inställd imorgon vilket innebär att jag är helt ledig imorgon. Men sen på tisdag så drar allvaret igång på riktigt igen. Men det är ju faktiskt inte alls långt kvar nu. Det är 7 veckor kvar tills familjen kommer och 7 och en halv vecka tills jag är helt klar med college. Jag längtar jätte mycket men samtidigt vill jag inte riktigt att det ska ta slut. Känns helt galet och lite läskigt, men det ska också bli spännande och se vad man hittar på efter det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0