Onsdag

Den här veckan har jag haft väldigt mycket att göra. Jag har precis haft ett prov i den kanske svåraste kursen som jag läser den här terminen. Provet kändes rätt så klurigt och jag är lite nervös äver hur det gick. Men däremot efter provet så fick vi tillbaka en skriftlig uppgift eller en så kallade "Case Study" som vi gjorde tidigare under kursens gång. Jag fick 99 av 100 möjliga vilket också var det hägsta betyget i hela klassen. Så det gjorde väl att jag kände mig lite lugnare efter det svåra provet. Trots att det börjar bli en liten vana för mig att det går bra så slutar jag aldrig överraska mig själv men det får man väl vara glad över.

Nu ikväll blir det troligtvis lite festande och det tycker jag att jag är värd efter många dagar av intensivt pluggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0