Onsdag

Jag är så glad att den här dagen går mot sitt slut. Det har varit en riktigt tuff dag. Som jag sa tidigare så hade jag ett stort prov på morgonen och sedan en stor grupp presentation nu på kvällen. Min grupp har suttit och jobbat på den presentation i stort sett hela dagen. Och jag har känt mig stressad hela dagen. Det var knappt så man hann med att äta. Jag åt lunch typ vid halv tre och middag vid halv tio. Men det blev trots allt ett väldigt bra slut på dagen. För efter att vi var klara med vår långa presentation så fick vi tillbaka vårt prov som vi hade förra veckan. Jag var lite orolig för hur provet gick men jag fick 97 av 100. Och det börjar bli lite tjatigt att säga det men än en gång hade jag det högsta betyget i hela vår klass. Så jag är otroligt nöjd och dagen kunde inte ha slutat bättre.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du är en stjärna!

2012-03-08 @ 08:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0