Helg

Nu har jag haft min sista lektion för veckan och det kännshur skönt som helst att den här veckan är över. Jag har bara tre timmars jobb i morgon bitti och sedan är det helg. Imorgon så ska Jag, Berms, och Jami åka hem till Jami. Vi ska bland annat gå och titta på en pjäs som hennes lillebror är med i. Sedan blir det att vi stannar där över natten och åker tillbaka till skolan nån gång under lördagen. Sedan på söndag blir det troligtvis en New York trip. Jag måste ju in till city och reka lite nu innan Sverigebesöket kommer i maj :)
Så det känns som att det kan bli en väldigt rolig helg och det ska bli skönt att få tänka på lite annat än skolan för ett litet tag.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det är du värd!

2012-03-09 @ 08:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0