Bra start på veckan

Efter en rolig och händelserik helg är det nu måndag igen. Som jag sa tidigare så åkte jag, Jami och Berms hem till Jami på fredagen och stannade där tills lördag eftermiddag. Sedan i söndags så blev det en tripp till New York. Det var premiär i New York för min del den här terminen. Det blev lite blandat museum, shopping, och lunchande. En mycket bra dag och dessutom skönt väder förrutom att det var lite blåsigt.
Nu har jag bara en skolvecka kvar innan det är dags för lov. Den här veckan började dessutom väldigt bra. Jag fick nämligen ett meddelande om att jag kommer bli tilldelad "Scholar Athlete Award". Det är en utmärkelse som delas ut varje år till en tjej och en kille som är sistaårselever och som håller på med någon idrott. Med andra ord innebär det att jag har det högsta betygsnittet bland alla sistaårselever som idrottar på skolan. Så det var en väldigt rolig nyhet. Senare i vår kommer det vara en middag/ceremoni då jag kommer få ta emot den här utmärkelsen.

Kommentarer
Postat av: grannen Gill





Grattis....igen!!!!!

2012-03-13 @ 10:36:29
Postat av: Birgitta

Man blir tårögd..

2012-03-13 @ 14:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0