Jag lever

Det har verkligen inte blivit mycket bloggande for min del pa den senaste tiden men jag har faktiskt en bra ursakt. Det ar namligen sa att min dator gick sonder for nagra dator sedan. Men nu har jag kopt en ny dator men tyvarr har den ju inga Svenska bokstaver men jag hoppas att ni forstor vad jag skriver i alla fall. Nu kommer i alla fall en uppdatering av vad som hander i mitt liv just nu. 

Till att borja med sa ar det har den forsta veckan pa terminen och jag har nu haft min forsta lektion i alla fyra kurser som jag ska lasa under terminen. Man kan val sammanfatta det som sa att jag har tva ganska latta kurser och tva valdigt svara. Den formodligen lattaste kursen for terminen ar Astronomi. Jag hade den lektionen igar och under slutet av lektion sa gick hela klassen ut och kollade pa Jupiter och stjarnor. Och idag har jag avan gjort min forsta laxa for den kursen. Det gick ut pa att man skulle ta en pinne och sticka ner den i marken, ta ett foto, och mata pinnen och pinnens skugga. Dar kan man snacka College pa hogsta niva haha. 

Igar lamnade jag ocksa in min sa kallade "Graduation Application". Detta ar en ansokan som alla seniors maste lamna in innan man kan ga ut skolan. Sa nu borjar det kannas att det ar pa riktigt och det ar verkligen inte langt kvar nu. 

Sim sasongen borjar ocksa narma sig sitt slut. Vi har totalt fyra tavlingar och en sisadar 23 dagar kvar. Pa lordag har vi en tavling mot Montclair Universiy och det kommer bli en valdigt jamn och spannande tavling. Under den tavlingen har vi ocksa var sa kallade "Senior Day" vilket innebar att alla simmar-seniorer ska tackas av och sa kommer vi fa presenter :)

Nu lovar jag att jag ska skriva lite oftare har pa bloggen sa hall utkik. 



Kommentarer
Postat av: Berra

Skönt att vi skall få lite mer rapporter, har varit glest på sista tiden

Och det där gula punkten du ser på himlen ibland kallas för månen:-)

2012-01-26 @ 07:54:06
Postat av: grannen Gill

Har också saknat rapporterna, känns bra att vara uppdaterad.

En enkel fråga bara kan man inte välja "åäö" med någon typ av kommandoknapp ??, Men vi klarar oss utan prickar.



Ha det så bra //Gill

2012-01-27 @ 11:08:46
Postat av: Johnny

Jag vet faktiskt inte om det gar att gora det men jag ska forsoka ta reda pa det

2012-01-27 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0