Sommar

Bara för att göra er lite avundsjuka så tänkte jag berätta att det har varit riktigt sommar väder här idag. Jag vaknade av ett sms från Jami som undrade om jag ville med ut och sola. Och självklart var jag inte sen med att svara ja. Vi gick ut i cirka en timme och det var nästan för varmt. Jag var alldeles svettig när vi gick in igen. Det hade varit väldigt skönt med typ en utomhus pool eller något sånt så man kunde svalka sig lite. I övrigt har jag jobbat på lite olika skolarbeten och sedan under kvällen hade jag en lektion.

Kommentarer
Postat av: Berra

Passa på imorgon blir det kallare:-)

Själva skottar vi snö med hopp om en snöfri midsommar

2012-04-17 @ 07:21:00
Postat av: Birgitta

Du har det bra du..

2012-04-17 @ 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0