Outstanding

Jag har nyligen fått ännu ett mycket roligt besked. Det är nämligen så att jag har blivit utsedd till "Outstanding Graduate in International Business". Det är nämligen så att varje år utser alla lärare inom varje major, en sistaårs elev som de tycker har varit med framstående. Så jag har alltså blivit utsedd till den mest framstående sistaårselven inom min major (International Business). Det känns otroligt roligt och det är nog den utmärkelsen som känns häftigast och som jag är mest stolt över. Speciellt eftersom det är lärarna som bestämmer vem som ska få det. Och jag pratade faktiskt med en utav lärarna i min major och han sa att alla hade varit väldigt eniga när de hade utsett mig. Så det var väldigt roligt att höra. Så den 25 april är det någon slags ceremoni då jag ska få ta emot den här utmärkelsen.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

USA ska vara glada att de har dig :-)

2012-04-12 @ 08:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0