Klubben

Jag är ju faktiskt fortfarande ordförande för International Business klubben här på skolan och idag hade vi ett event. Vi hade en business person som kom till skolan och pratade. Jag har tillsammans med mina två styrelse kollegor planerat det här eventet ganska länge och vi har försökt marknadsföra eventet så mycket vi har kunnat. Det är ganska utmanande att nå ut och få elever att gå på såna här event. Så jag har varit nervös hela veckan inför idag och jag kunde knappt sova natten till idag. Jag var nervös att inte tillräckligt mycket folk skulle komma, eller att det inte skulle vara intressant. Men nu kan jag äntligen pusta ut och det blev faktiskt väldigt lyckat. Det kom ganska mycket folk och han som föreläste var jätte bra. Han hade mycket erfarenhet inom International Business och han har jobbat för företag som till exempel Target, Toys R Us, och Pearson Technology. Han hade också några ritkigt bra punkter och tips riktade till college studenter vilket gjorde att det blev riktigt bra och passande. Nu börjar min roll som ordförande gå mot sitt slut och nästa vecka ska vi försöka bestämma vilka som ska ta över de olika styrelse positionerna för nästa år.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Slutet börjar krypa närmare...

2012-04-13 @ 08:56:05
Postat av: grannen Gill



Du stack väl till honom ditt CV....



Ha det så bra, snart kommer vi //Gill

2012-04-15 @ 21:43:58
Postat av: grannen Gill



Tips från coachen; När jag berättade om dina framgångar för Mats så sa han att du borde adda föreläsaren på ditt Linkedin -

han har säkert ett kontaktnät som vill plocka killar som upp dig..(men det har du kanske redan gjort.)

//Gill

2012-04-17 @ 10:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0