Fullt Upp

Ja den där lugna tiden som jag hade för någon vecka sedan är som bortblåst nu. Nu har jag helt plötsligt jätte mycket att göra. Men idag insåg jag att det faktiskt bara är två veckor kvar med vanliga lektioner och sedan efter det så drar alla slutproven igång. Jag har i alla fall 1 redovisning, 6 uppsatser och 4 prov kvar den här terminen. Usch det låter ju som en väldans mycket på bara några veckor. Men men det är bara att bita ihop. Men nu måste jag snart gå och lägga mig för jag ska upp och jobba imorgon bitti. 

Förresten så är det 23 dagar kvar till Graduation idag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Berra

Öka takten sista kvarten, Tidaholm!!!

Härlig bajen seger mot BP igår:-)

2012-04-24 @ 07:34:52
Postat av: Birgitta

Ole ole ole, Lallet Lallet...

2012-04-24 @ 08:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0