Torsdag

Det var så otroligt skönt att ta en lååång sovmorgon imorse efter min väldigt påfrestande onsdag. Jag har bara haft en lektion idag och den började inte förrens klockan 2 så jag kunde ta det lugnt hela förmiddagen. Sedan efter min lektion så gick jag direkt till simträningen. Usch vad det är jobbigt, dessutom körde vi lite styrketräning så jag gissar att jag kommer ha väldigt mycket träningsvärk imorgon.

Efter träningen så var det dags för matlagning. Jag hade nämligen bjudit in Jami och Berms på middag i min lägenhet. Fast trots att det var jag som bjöd så fick de trots allt hjälpa till lite med matlagningen. Det bjöds i alla fall på "Chicken Parm" (panerad kyckling med tomatsås och smält mozarella) och spaghetti. Det var riktigt gott och än en gång räckte det till lite matlådor till mig. Det är ju ganska perfekt att bygga upp ett litet lager med matlådor för det är rätt så skönt att slippa laga mat ibland när man kommer direkt från träningen. Resten av kvällen har jag spenderat tillsammans med Jami och Berms, och vi har pluggat och tittat på "Jersey Shore".
Jag har inga fler lektioner den här veckan och jag har heller inte så mycket skolarbeten som måste göras över helgen. Jag har bara ett prov online men det borde inte vara allt för svårt. Däremot så tänkte jag passa på att börja på några stora skolarbeten i förtid, för att slippa stressa sen framöver.

Kommentarer
Postat av: Berra

Klokt med framförhållning.

Vuxenpoäng

2011-09-23 @ 08:07:05
Postat av: Birgitta

Matlådor är också vuxenpoäng ;-)

2011-09-23 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0