Tisdag

Idag har jag haft ett möte med styrelsen för vår klubb. Vi pratade och planerade lite inför de eventen som vi ska ha den här terminen. Jag lade fram ett förslag att vi ska ha ett litet klubbmöte med alla medlemmar, där vi ska ha lite mat och egentligen bara träffa nya medlemmar och introducera klubben. Mitt förslag var omtyckt av de andra styrelse medlemmarna, så första mötet/eventet är nu bestämt.

Sedan har jag haft en lektion hela eftermiddagen och i och med det så blev det ingen träning för min del idag. Igår hade vi nämligen vår första officiella sim träning. Det var rätt så jobbigt och jag är fortfarande inte i någon vidare form men det lär väl bli ändring på det så småningom. Efter min lektion så åt jag middag tillsammans med Bethany, Jenny, Elliot och Jared. Bethany och Jenny var nämligen här på skolan ikväll eftersom de har lektioner. Så det var precis som den gamla goda tiden. Resten av kvällen har jag spenderat i mitt rum eftersom jag hade lite skolarbeten att göra. Men nu ska jag gå och lägga mig eftersom det är onsdagen från helvetet imorgon :)
Jag kommer inte ihåg senast jag gick och lade mig såhär tidigt men det kan behövas för jag har fortfarande inte helt återhämtat mig efter den fullspäckade helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0