Söndag

Den här helgen har varit en riktig party helg och jag är helt färdig just nu och har inte den minsta lust att göra något. Men tyvärr så har jag en massa läsning att göra. Det hela började i fredags då vi hade en fest med simteamet. Det var i alla fall en vädligt rolig kväll.

Sedan på lördagen var det dags för nästa festande. Det är nämligen så att min kompis Berms fyller 21 idag. Så planerna var att åka in till New York efter tolvslaget och fira hennes födelsedag. Vi blev ett gäng på cirka 10 personer som åkte. Stället som vi var på hette People's Lounge men jag vet ärligt talat inte riktigt vart det låg någonstans. Men någonstans inne i smeten på Manhattan. Det blev i alla fall en grym kväll med mycket dansande. Dock så blev det ju väldigt sent. Vi åkte från New York vid fyra tiden och jag tror inte att jag somnade förrens vid halv sex. Så idag har man varit ganska så sliten. Nu under kvällen så hade i alla fall Berms  en liten födelsedags middag i hennes lägenhet. Hon hade lagat massa mat och så hade vi såklart en tårta också.
Allt jag vill göra just nu är att gå och lägga mig, men jag har lite saker som jag måste få gjort först. Sedan är det väl också väldigt tveksamt om jag kommer orka upp och träna klockan 5.30 (samma tid som jag gick och lade mig i natt/imorse).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0