Onsdagen från helvetet

Det gick faktiskt riktigt bra på klubb eventet idag. Innan var jag lite rädd att inga nya medlemmar skulle komma och skriva upp sig men så var inte fallet. Nästan 40 nya medlemmar kom och skrev upp sig vilket var över förväntan. Nu gäller det bara att börja planera för de klubb eventen som vi ska ha under terminens gång.

Nu ska jag snart gå och lägga mig eftersom jag har en väldigt låååång dag imorgon. Onsdagar kommer definitivt vara mitt stora hat objekt under den här terminen och jag ska förklara varför. Det börjar med uppstigning klockan 05.30, och en och en halv timmes hård landträning. Därefter måste jag skynda tillbaka till rummet för att äta frukost och duscha. Sedan klockan 8 har jag en tre timmars lektion. Sedan efter den lektion har jag ett par timmars ledighet för lunch och eventuella läxor. Sedan är det dags för nästa träning, vilket består av cirka två och en halv timmes simning. Därefter måste jag än en gång skynda tillbaka till mitt rum, äta middag och sedan bege mig till nästa lektion. Då har jag ytterliggare en tre timmars lektion mellan 18.30 och 21.45. Efter detta gissar jag att jag kommer tuppa av på sängen och sova riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hurra nu är det torsdag och "onsdagen från helvetet" är över för den här veckan ;-)

2011-09-15 @ 09:32:08
Postat av: Joppran

Synd bara att det typ är 14 onsdagar kvar

2011-09-15 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0