Måndag

Nu har ytterligare en helg passerat och det är sjukt vad tiden går fort. Den här helgen har jag jobbat en hel del på olika skolarbeten. Sedan hade jag också ett online prov som jag var tvungen att göra. Men visst fanns det också tid för lite festande. I lördags var det en liten fest med simteamet och med celebert besök. Lindsey, Dave och Rachel var där pch hälsade på. Alla tre var på simteamet förra året men gick ut skolan i våras. Så det var väldigt roligt att träffa dem.
Idag har varit en ganska fullspäckad dag med morgonträning, lektion, och simträning. Men det är ju ingenting mot vad onsdagarna är. Nu ska jag snart gå och sova så att man orkar med imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0