Labor Day Weekend

I fredags åkte jag och Kyle med Bethany och Jenny till södra New Jersey där de bor och stannade där över helgen. Det har varit en jättebra helg med kanon väder varje dag. Vi kom dit ganska sent på fredagen så det blev lite filmtittande och sedan gick vi och lade oss. På lördagen åkte vi till stranden och var där hela förmiddagen. Sedan åkte vi hem till Jenny. Hon bor precis vid en lagun så vi hängde där ute och fiskade lite krabbor. Självklart så var det jag som tog hem segern i krabbfiskningen. Jag tappade räkningen men drygt 10 stycken lyckades jag fånga. På kvällen sedan åkte vi hem till Bethany och lagade mat, spelade spel och bara snackade, och hade det roligt. Under söndagen åkte vi till stranden igen. Sedan efter det åkte vi till ett poolområde där Jenny jobbar som badvakt. Så vi hängde där några timmar under tiden som hon jobbade. Sedan efter att hon slutade så åkte vi till en restaurang där Bethany jobbar och käkade middag. På måndagen blev det ytterliggare en förmiddag på stranden. Sedan på måndag kvällen begav vi oss tillbaka till skolan igen.
Nu är det tillbaka till alvaret och idag är det dags för lektioner igen. Än så länge har jag bara haft en lektion och under den lektionen så ställde professorn in vår näst kommande lektion. Så man kan väl säga att jag har haft en riktigt mjukstart än så länge. Det har i alla fall vart en riktigt bra och rolig helg, och det är skönt att man slipper se ut som ett spöke. Man har ju fått lite färg nu efter alla dessa dagar på beachen.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill

Härligt att du är igång igen...både med pluggandet och med bloggen!!



//Gill

2011-09-12 @ 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0