Fredag

Det kännssom jag har haft mycket att göra den här veckan men då har jag ändå bara haft två lektioner på hela veckan. Men så här i början av terminen är det en hel del små saker som ska fixas innan man är helt hemmastadd. Nu har jag i alla fall införskaffat en tv till rummet. En snygg 22 tums platt tv blev det. Nu tror jag också att jag har all köksutrustning som jag behöver. Idag har jag faktiskt lagat min första middag i köket som jag nu har i min lägenhet. Det blev pasta med kyckling, paprika och en sås. Inte så tokigt faktiskt och sedan blev det ju lite matlådor över också vilket är helt perfekt.
Igår fyllde min kompis Alexandra 21år och det skulle ju firas såklart. Under dagen så gick jag och Berms in på hennes rum under tiden som hon jobbade, och dekorerade hennes rum med ballonger, girlanger, och massvis med konfetti överallt. Sen på kvällen gick vi ut på utestället som ligger ganska nära skolan.
Ikväll ska jag och Berms åka hem till Jami och stanna där över natten och lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0