Club Fair

Då var första landträningen avklarad. Själva träningen i sig var inte så jätte jobbig, det var mer en introduktion av vad vi kommer att göra under säsongen. Dock var det desto jobbigare att gå upp så tidigt. Men efter träningen kunde jag i alla fall gå tillbaka till rummet och sova några timmar eftersom jag inte hade lektion förrens vid klockan 2.

Imorgon så är det en så kallad "Club fair" på skolan. Det är en liten utställning av alla klubbar kan man säga. Det kommer vara representanter från alla klubbar på skolan som är där för att visa upp sig och värva nya medlemmar. Eftersom jag nu är nybliven president så kommer även jag att vara där och representera International Business Club och förhopningsvis kan jag lyckas värva några fler medlemmar. Nu under kvällen har jag försökt vara lite kreativ och gjort en skylt tills imorgon för att locka intresset bland eleverna.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

snyggt!

2011-09-13 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0