Tävling

I lördags hade vi vår första tävling för säsongen och det började med det tuffaste motsåndet. Vi simmade mot TCNJ som är en utav de bästa skolorna i hela New Jersey och kanske till och med i hela landet. Så därför var det ingen direkt överraskning att vi förlorade. Men alla i vårt team gjorde ändå bra ifrån sig och det lovar gott inför kommande tävlingar där motståndet är lite mer inom räckhåll. För min del gick det också bra, det blev några helt okej tider med tanke på att det är så tidigt på säsongen.

Tävlingen var på borta plan vilket innebar en bussresa på cirka 2 timmar. Och tro det eller ej men i Lördags hade vi värsta snöstormen här vilket innebar att hemresan tog nästan en timme extra. Jag kan ju inte påstå att jag var speciellt glad över all snö som kom. Visserligen så har en hel del hunnit smälta bort redan men det är fortfarande snö kvar ute. 

Senare på lördag kvällen så hade vi vår Halloween fest. Det slutade med att jag klädde ut mig till Peter Pan och Bethany var Tingeling. Det blev faktikst riktigt bra och vi hade en väldigt rolig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0