12.10.2011

Nu har ännu en helvetes onsdag passerat och nu kan man pusta ut för en sekund. I vanliga fall så brukar jag kunna ta en kort tupplur under onsdagarna innan vår eftermiddags träning. Men i och med att jag hade ett prov idag på kvällslektion så hann jag aldrig göra det. Så idag är jag extra trött. Men jag har i alla fall goda nyheter vad det gäller provet. Det var inget stort prov men jag lyckades i alla fall drämma till med en full poängare. Så jag ska unna mig lite ledighet från pluggande och skolarbeten resten av kvällen. Istället ska jag slänga mig på sängen och titta på "Psych", en tv-serie som har säsongspremiär här idag.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Bra jobbat (som vanligt) :-)

2011-10-13 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0