08.10.11

Igår kväll hade vi en ABC fest med simteamet. Det där med ABC (Anything But Clothes) fest har ju blivit lite av en tradition och det innebär ju alltså att man ska komma iklädd vad som helst förutom kläder. Förra året tog jag en väska/sport bag och klippte hål för benen i botten och drog på mig den. Det här året hade jag inte lika mycket tid på mig att planera eller inhandla något form av material så jag fick försöka vara kreativ och använda vad jag hade på rummet. Det slutade med att jag gjorde ett par byxor av en tidning. Det blev faktiskt ganska bra även om det tog sin lilla tid att färdigställa och det krävdes ju en och annan svordom också. Dock så är ju inte papper det mest hållbara materialet, så väl på festen tog det inte speciellt lång tid innan min utklädnad började falla isär. Till slut hade jag i princip bara kalsongerna kvar men det gick ju bra ändå.



Kommentarer
Postat av: Birgitta

haha ha vi vill se bilder..

2011-10-09 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0