03.10.11

Idag hade jag tidig morgonträning som vanligt men det var med extremt trötthet som jag tog mig upp tillslut. Jag var nämligen ytterst nära på att gå upp och skälla ut personerna som bor ovanför mig. För när jag skulle gå och lägga mig igår kväll så hörde jag dunsar uppifrån hela tiden och det höll på tills sent på natten. Så ni kan ju gissa om jag var irriterad. Men händer det igen då jäklar.

Nu har jag i alla fall fått sova några timmar till så jag är på bättre humör :). Nu ska jag snart sticka iväg på min enda lektion som jag har idag och sedan efter det är det dags för träning. Och idag ska vi tydligen ha en helvetes-träning. Vår Coach sa nämligen igår att "Practice will be a bitch". Så jag är väl lite lätt nervös över det kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0