01.10.11

Det har inte blivit så mycket skrivande på sistonde eftersom jag har haft ganska fullt upp. Under tordags kvällen så kom Bethany upp till skolan och stannade sen över natten eftersom hon har en lektion på fredagar. Sedan igår kväll så blev det lite festande med simteamet och då var Jenny här och hälsade på också.

Idag tog jag en lång sovmorgon till att börja med. Sedan gick jag och simmade nån timma. Det är nämligen så att jag missar en träning i veckan på grund av en lektion som jag har. Så därför vill min coach att jag ska gå och simma lite under lördagarna. Så det blev inte så långt eller jobbigt utan mest för att simma av sig lite.

Nu när det är avklarat så är det dags att gräva ner sig i skolböckerna. Jag har väldigt mycket med skolan den här terminen. Dels har jag en hel del läsning att göra inför varje vecka, och sedan har jag även massa uppsatser och skolarbeten som ska göras. Så här kan ni se vad jag ska pyssla med resten av dagen och kvällen.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vänsterhänt som mamma ;-)

2011-10-02 @ 21:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0