Slutstress

Än en gång ber jag om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande här på bloggen men det är sjukt vad mycket jag har att göra den här terminen. Förra veckan var det ju Thanksgiving och jag hade en väldigt bra ledighet hemma hos Bethnay. Helgen bestod av mat i massor, galen Black Friday shopping och mycket annat skoijgt. Men så fort jag kom tillbaka till skolan så var det "down to business" som gällde. Det börjar ju närma sig slutspurten och det är en massa skolarbeten som ska avslutas. Jag har till exempel min andra 30 sidors uppsats som ska vara klar på tisdag nästa vecka och det tar upp en hel del tid. Dessutom kommer jag vara borta hela den här helgen. Det är nämligen så att vi ska åka iväg på en stor simtävling. Vi åker på fredag förmiddag och kommer hem sent på söndag. Detta betyder ju att det inte finns så mycket tid för skolarbeten under helgen och därför har jag extra stressigt att hinna klart med allt. Som tur är så är det ju bara 2 dagar kvar tills jag får åka hem till Sverige. Jag längtar så.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

2011-12-01 @ 08:20:16
Postat av: Birgitta

VA? kommer du om 2 dagar?????????

2011-12-01 @ 08:20:51
Postat av: Joppran

I wish. Nej det ska ju vara 22 dagar såklart.

2011-12-01 @ 15:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0