Kurser

Idag har varit en lite speciell dag. Det är nämligen så att jag idag har registrerat mig för mina fyra absolut sista kurser i min college karriär. Det känns hur konstigt som helst och det är väldigt svårt att förstå att det snart har gått fyra hela år. Registreringen gick i alla fall bra och jag fick 3 utav 4 förstahandsval. Det är alltid lite nervöst med registreringen för man får en utsatt tid som man ska logga in och så snabbt som möjligt välja sina kurser. Så när tiden är kommen gäller det att ha flinka fingrar så att inte kurserna hinner fyllas upp. 

De fyra kurserna som jag kommer ha nästa termin är i alla fall: "Introduction to Astronomy", "Public Speaking", "Strategic Management", och "Cost Accounting". Jag har ju varit lite smart så jag har sparat två ganska lätta kurser till sista terminen. Så förhoppningsvis kommer jag att ha det lite lugnare under våren och inte alls så stressigt som jag har det nu. Man vill ju trots allt kunna njuta lite under de sista månaderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0