Fredag

Så egentligen skulle vi haft en tävling imorgon men den har blivit inställd. Det är nämligen så att snöstormen som var förra helgen slog till rätt så hårt. Skolan som vi skulle tävla mot tvingades nämligen evakuera skolan eftersom det inte fanns någon ström. Så den skolan har varit stängd typ hela veckan. Därav blir det ingen tävling. Så istället har vi träning imorgon. Men det gör faktiskt mig inte så mycket att den blev inställd för det gör att jag har mer tid till att skriva på min 30 sidors uppsats. Det börjar närma sig då den ska vara klar så jag kommer sitta och skriva på den mer eller mindre hela helgen. Skojigt skojigt.

Idag har jag för övrigt fått mitt Social security card vilket innebär att jag officielt nu är tillåten att jobba i USA. Dock så kommer jag inte börja jobba förrens den 14 november eftersom jag fortfarande har lite pappersarbete som måste fixas med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0