Fredag

Det har verkligen inte blivit mycket bloggande på sistonde men jag lever i alla fall. Jag har haft en väldigt tuff vecka med mycket skolarbete och pluggande. Dessutom har jag börjat jobba. Än så länge har jag bara jobbat några få timmar men jobbet verkar vara helt okej. 

Men nu framöver blir det lite lugnare eftersom det är thanksgiving nästa vecka. Detta innebär att jag är ledig från onsdag till söndag. I år ska jag fira thanksgiving hos min kompis Bethany. Det ska bli roligt och jag ser fram emot lite extra ledighet och all maten förstås :)

Förresten så är det tävlingsdags imorgon. Vi möter NJIT och det borde bli en rätt så enkel seger men jag återkommer med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0