Måndag

Om exakt en vecka så är jag klar med alla prov och alla kurser för den här terminen. Då kommer jag ha avslutat mitt tredje år, och då återstår bara ett ynka år. Det känns rätt så galet hur fort tiden har gått.

Ja just nu är vi inne i slutspurten av terminen. Jag har haft mina sista lektioner och det är bara slutprov och uppsatser som återstår. Idag tog jag mitt sista prov i Spanska så nu är jag helt klar med den kursen. Sedan har jag ett prov på torsdag och ett nästa måndag, och sedan två uppsatser kvar.

När jag sen är klar med skolan nästa vecka så har jag en veckas semester här i New Jersey. Jag kommer bo hemma hos min kompis Bethany och förhoppningsvis blir det bra väder så vi kan dra till playan. Sedan ska vi också se på när Jenny, och Lindsey går ut, de tar ju nämligen sin examen det har året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0