Klar!!!!!

Nu är jag äntligen klar. Eller nästan i alla fall. Ikväll hade jag mitt sista prov för den här terminen och det enda som återastår nu är att lämna in en uppsats imorgon. Uppsatsen är färdig skriven jag måste bara göra klart källförteckningen. Så nu är man alltså klar med tredje året och det känns helt galet att man blir en "senior" till hösten.
I alla fall så blir det stora packar dagen for mig imorgon. Imorgon lämnar jag nämligen skolan och åker till Bayville i södra New Jersey med Bethany för att spendera en dryg vecka innan jag kommer hem till Sverige igen. Redan nu har jag borjat packa och det är lite sorgligt nu för mitt rum börjar se så tomt ut.
Idag hade vi också en liten avslutnings grillning med simteamet. Vi samlades på den lilla gården utanför byggnaden där jag bor och grillade korv och hamburgare. Det var trevligt trevligt.

Nej men nu måste jag gå och lägga mig så att jag ar någorlunda utvilad inför stora fixar dagen imorgon. Men nu vet ni i alla fall att jag officielt är på sommarlov :)    

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Bra jobbat! Njut av sommaren nu, så du orkar med slutspurten nästa år. Sedan kommer vi över för att stolta se dig ta din examen.

2011-05-11 @ 08:34:45
Postat av: Grannen Gill



Hoppas du får en kanonvecka som början på ditt lov, det är du verkligen värd. Sen hoppas jag att vi ses hemma på gården över ett glas vin eller två innan du åker vidare...Ha det så bra !!!

Gill&familjen

2011-05-11 @ 09:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0