Storslaget

Jag tror inte riktigt att jag själv har förstått hur bra det faktiskt går för mig. Visst jag har ju insett att mina betyg är bra men jag har inte tänkt så mycket mer med det. Men nu när utmärkelse efter utmärkelse trillar in så börjar man förstå att man kanske ändå har lite bakom pannbenet. Nu senast har jag fått en inbjudan att bli medlem i ”Beta Gamma Sigma” vilket är ett ”honor society” för business studerande. Här är ett litet utdrag om detta medlemskap:

 

“Beta Gamma Sigma is the international honor society serving business programs accredited by AACSB International - The Association to Advance Collegiate Schools of Business. Membership in Beta Gamma Sigma is the highest recognition a business student anywhere in the world can receive in a business program accredited by AACSB International.”


Som jag har förstått det så är det ganska svårt att få detta medlemskap och man måste vara bland de topp 10% av alla business studerande på sin skola. Så jag måste erkänna att jag känner mig en gnutta stolt över att ha fått denna inbjudan.


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du har all anledning att vara stolt över dig själv och dina prestationer. Det är helt fantastiskt vad du har lyckats prestera under din tid på skolan. Det är verkligen kul för dig att ditt slit ger resultat och jag är också stolt. Och tänk att en del av generna faktiskt kommer från mig :-P

2011-03-10 @ 08:27:13
Postat av: Grannen Gill



Det var jättekul att läsa !!! Tänk vad det går bra för dig, du måste ha hamnat alldeles rätt. Ta för dig av all ära och njut av varje sekund...Du har jobbat hårt och förtjänar det verkligen. Ett stort stort grattis!!

2011-03-10 @ 09:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0