Söndag

Nu har ännu en helg passerat och den gick alldeles för fort. Nu har jag i alla fall en viktigt vecka framför mig med massa saker som ska avklaras. Dels ska jag påbörja mitt praktik sökande på riktigt. Sedan ska jag välja lurser inför nästa termin. Och sedan ska jag på en liten mini intervju kan man väl säga. Det är nämligen så att jag har anmält intresse om att bli vice ordförande eller kassör för "International Business" klubben. Så nu i veckan ska jag träffa ordförande för klubben och förhoppningsvis lyckas övertyga honom. Till sist har jag ytterliggare en viktig sak att göra den här veckan men det tänker jag inte avslöja riktigt ännu.

Kommentarer
Postat av: Berra

Håll oss på sträckbänken bara, vi väntar med spänning

2011-03-28 @ 08:24:13
Postat av: Birgitta

Men hallå, jag är nyfiken, vad är det?

2011-03-28 @ 08:29:38
Postat av: Sandra sis

Jag är ju också nyfiken, hit us ;)

2011-04-03 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0