Onsdag

Den här veckan började ganska stressigt eftersom jag hade två prov direkt efter varandra i måndags. Och jag kan säga att det andra provet var ett utav det värsta jag nånsin har haft. Det var ett prov i Accounting och jag kan väl kortfatta säga att det var väldigt mycket att göra udner en väldigt knapp tid. Men det var i alla fall skönt att få proven överstökade. Men så fort jag var klar med proven så var jag tvungen att börja jobba på en uppgift till min tisdags lektion. Men när min tisdags lektion var över så kunde jag i alla fall slappna av lite grann. En kille i simteamet fyllde 21 år i tisdags så vi festade lite på kvällen. Sedan idag blev det tillbaka till skolarbetet. Imorgon har jag två lektioner men efter dem är jag klar för veckan och kan äntligen pusta ut helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0