Onsdag

Idag har jag haft min lediga dag och det visade sig bli en träningsdag. Först så var vi ett gäng som gick och simmade. Det började med att jag, Bethany, Kyle och Jenny var vid bassängen, men sen trillade de in fler och fler från sim teamet och till slut var vi väl runt 10 pers från teamet som var där och simmade. Idag var det dessutom riktigt fint väder ute så jag och Jenny bestämde oss för att gå ut och spela lite tennis i solen. Resten av kvällen har jag bara hängt med Jenny, Bethany och Kyle. Jag fick också lite plugg gjort, och så har jag sökt en hel del efter praktikplatser för nästa termin.
Imorgon har jag mina sista lektioner för veckan och sedan blir det party på kvällen. Det är nämligen så att min kompis Elliot fyller 21år (den stora åldern) imorgon så vi är ett gäng som skall ut på krogen och fira honom. Detta blir faktiskt min första utgång här i staterna så det ska bli väldigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0