Fullt upp

Just nu känns det som att det är hur mycket som helst att göra och hålla reda på. Det brukar alltid bli så här under vårterminen efter lovet, skolan drar igång igen och det är många arbeten och prov som ska avklaras. Men i år är det extra mycket som ska göras för min del. Utöver allt skolarbete så är jag i full gång med att försöka hitta en praktikplats inför hösten. Sedan håller jag också på att försöka ta ett Amerikanskt körkort och därför måste jag plugga inför det teoriprovet. Jag måste också försöka lista ut vilka kurser jag ska läsa nästa termin eftersom det snart börjar bli dags att registrera sig. Och utöver allt detta så ska man också försöka vara duktig och träna och hålla sig i form. Så det är väldigt många bollar i luften just nu och det kommer nog bli en riktig fixar-helg för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0