Fredag

Idag har varit min lediga dag men jag har haft ganska fullt upp. På förmiddagen gick jag till ett kontor på skolan där det hjälper till med jobb och praktiksökande. Jag pratade med en person där och fick lite hjälp med vad jag behöver göra för att hitta en praktikplats till hösten. Hon gav mig en check-lista med massa saker som jag ska fixa så att jag kan komma igång med sökandet.
Efter detta så åt jag lunch med Berms och Jami och därefter var det tränings dags. Av någon konstig anledning så fick jag en jätte stor lust att simma idag. Jag har inte simmat en ända gång sedan vår säsong tog slut vilket var ett antal veckor sedan, så jag bestämde mig att det var dags att göra ett besök i poolen idag. Jag simmade i lite mindre än en timma och det kändes ganska ordentligt i armarna och man var rätt så ovan. Därefter mötte jag upp några killar från simteamet för att köra lite styrketräning.
Nu på kvällen har jag tagit det lugnt och vilat musklerna, och hängt med några kompisar. Sedan åkte jag, Berms, Alexandra och Kim till "Applebees" och käkade. Applebees är en ganska poppis restaurang kedja och de har en deal att varje kväll efter klockan 10 så är det halva priset på alla förätter. Så det händer att vi åker dit lite då och då när vi känner för ett kvälls snack. Idag var en sån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0