Aktiv dag

Idag har jag haft en superaktiv dag mycket tack vare Jenny. På förmiddagen frågade hon mig om jag ville gå till gymmet. Jag hade inget bättre för mig så jag följde med. Väl där så började vi med att springa 3 kilometer, därefter körde vi lite styrketräning och efter det sprang vi ytterliggare 3 kilometer. Som grädde på moset så avslutade vi med att spela tennis. Skolan har några riktigt bra tennis banor mitt ute i solen så vi gick dit och spelade lite.

Efter detta långa träningspass som varade i mer än två timmar så åkte jag, Jenny, Kyle, Lauren, Elliot och Lindsey till Panera och käkade middag. Panera är definitivt ett utav mina favoriter när det kommer till ställen att käka. De har massor med goda sallade, smörgåsar och soppor. Hur gått som helst.

Resten av kvällen hängde jag med Lindsey, Elliot, Kyle och Mike. Vi roade oss med att spela massa oliak tv-spel. Någon gång runt midnatt så insisterade Elliot och Mike att vi skulle åka nånstans och käka. Så det slutade med att vi åkte till ett diner i närheten av skolan som har öppet dygnet runt, och tog oss ett litet nattmål.


Kommentarer
Postat av: corre and matti

hej,fin blogg :))

titta gärna in hos oss,vi har tävlingar mellanåt med riktiga priser,tips,hårvård mm!

www.emotjejer.blogg.se

2011-03-27 @ 14:37:35
URL: http://emotjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0