Torsdag

Igår började det snöa på eftermiddagen och de stängde skolan tidigre vilket innebar att vår träning blev inställd. Något som jag verkligen behövde eftersom jag hade träningsvärk i varenda muskel och var allmänt seg. Det fortsatte sedan att snöa under kvällen och natten igår och imorse fick jag det underbara beskedet att skolan är stängd idag. Jag skulle egentligen haft två lektioner men nu är jag istället ledig och har inga mer lektioner förrens på måndag. Dock har vi på något konstigt sätt fortfarande träning idag eftersom den blev inställd igår.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Slappisar, tänk om vi skulle stänga för lite snö, då skulle vi vara lediga jämt.

2011-01-28 @ 08:20:35
Postat av: Grannen Gill

Men stänger dom skolan för att det kommer snö, ni har väl undervisningen inomhus??!! Varför stänger dom - är det så mycket snö så att lärarna inte kan komma dit eller ?? Är det katastrofläge?? typ "the day after tomorrow"...det här måste du nog utreda lite, vi vill se bilder på snömängderna...Ha det så bra

2011-01-28 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0