Tisdag

Det kanske låter lite konstigt, men trots att jag har varit här på skolan i en vecka nu och bara haft simning och ingen skola att tänka på så har jag inte haft så mycket "ledig" tid. Det känns som att jag knappt har varit på mitt rum över huvudtaget sen jag kom tillbaka. Därför bestämde jag mig ikväll för att gå tillbaka till rummet hyvsatt tidigt och bara ta det lugnt och fixa med lite saker som jag inte har hunnit med hitills.

Idag har för övrigt resten av packet kommit tillbaka till skolan. Det har faktiskt varit väldigt skönt att vara ensamna på skolan men nu är det fullt hus igen. Imorgon börjar också de första lektionerna. Dock så jag ledig på onsdagar så jag har inte min första lektion förrens på torsdag.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Bild på gardinerna :-)

2011-01-19 @ 16:11:56
Postat av: Grannen Gill





Tänkte just samma sak...när får vi se gardinerna, eller ska vi komma och hälsa på för att se irl...

2011-01-20 @ 09:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0