Tisdag

Jag har precis vaknat från min tre timmars tupplur. Vi hade nämligen tidig landträning imorse. Det var första gången på väldigt länge som vi hade landträning för den har blivit inställd flera gånger i rad på grund av snö. Nu ska jag snart gå och äta luch och sedan ska jag bege mig till skolans bokhandel och införskaffa mig lite böcker som jag behöver för den här terminen. Sedan har jag en lektion idag klockan två, men jag kommer behöva gå lite tidigare från den eftersom vi har en tävling ikväll. Vi möter Fairleigh Dickinson-College (FDU) och de har typ 5 simmare på deras team så jag kan berätta redan nu att vi högst sannolikt kommer att vinna. Detta är faktiskt vår näst sista vanlig tävling för säsongen. Vi har vår sista tävling nästa tisdag och sedan i slutet på februari åker vi iväg till den stora årliga tävlingen "Metropolitan Conference Championships".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0