Tillbaka

Ja nu är man då tillbaka i staterna och jag hade den bästa möjliga flygresan hit. Det var nämligen så att planet i princip var helt tomt så jag hade två säten för mig själv och kunde breda ut mig riktigt ordentligt. Otroligt skönt med mycket utrymme att sträcka ut benen på och jag lyckades till och med somna en liten stund. Det var nästan så att jag inte ville att flygresan skulle ta slut för att jag hade det så bra. Men nu är jag i alla fall tillbaka till skolan och det har varit väldigt kul att träffa alla kompisar igen.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill



Det är bara att boka samma flight nästa år..skönt

att höra att du är tillbaka på plats.



/Gill

2011-01-13 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0