Söndag

Idag har jag varit tvungen att göra årets första läxor. Det känns lite tugnt att sätta igång med skolarbete igen såhär i början av terminen men det ska väl gå lite lättare snart hoppas jag. Jag var i alla fall tvungen att skriva en självbiografi för en utav mina kurser. Kan tyckas låta ganska enkelt men det tog mig i stort sett hela dagen att bli klar med det. Till middag idag beställde jag, Kyle och Beth Kinamat vilket blev lite utav dagens höjdpunkt. Nu ska jag i alla fall snart gå och lägga mig, jag har nämligen min längsta dag imorgon med tre lektioner.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill



Jättekul att du bloggar oftare. och att du har tid till det... nu är man mer med i matchen. Ha en toppendag overthere!!

//Gill

2011-01-25 @ 09:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0