Snödag

Ja det var ju tänkt att jag skulle upp klockan 9 imorse och ha träning, men så råkade en snöstorm titta förbi under natten så därför blev första träningen inställd. Något som jag tog med blandade känslor, det är ju jätte skönt att slippa träna och det var väldigt skönt att kunna sova lite längre eftersom jag var väldigt trött men samtidigt vill jag ju komma igång och träna för det kan verkligen behövas. Nu får jag se fram emot träningen imorgon istället. Nu ska vi istället ut och leka i snön.

Kommentarer
Postat av: Grannen Gill

http://www.resume.se//nyheter/2011/01/13/blondinbellas-vinstokning-/



Här kan du läsa mer om Blondinbellas bloggportal.

//Gill

2011-01-13 @ 15:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0