Lördag

Idag hade tjejerna en tävling medans vi killar fick ledigt, däremot var vi tvugna att vara där och heja på. Efter tävlingen åt jag, Bethany, Kyle och Jenny familjemiddag och efter det hade vi en filmkväll. Dock så hade jag lite problem med att hålla mig vaken. Jag vet inte om det beror på att jag fortfarande är jet lagad eller vad det är men jag somnade till säkert ett tiotal gånger under filmens gång och Bethany fick ständigt sitta och slå till mig så att jag skulle hålla mig vaken.

Imorgon är det tävling som gäller och den här gången tävlar både tjejerna och killarna. Vi ska möta Rowan, som är en väldigt bra skola. Sen förväntar jag mig inte direkt några resultat för min egen del eftersom jag trots allt bara haft två riktigta träningar efter lovet så här långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0