Dags igen

Efter ett ungefär tre veckor långt jullov här hemma i Sverige så är det nu dags för mig att kasta loss och ge mig tillbaka till New Jersey. Det har varit väldigt skönt med att få komma hem ett tag och käka upp sig på julmat och bara ta det lugnt. Men jag måste säga att det känns ganska lagom att bege sig tillbaka till skolan nu.

Som vanligt så blir det alltid lite stressigt så här på slutet och det är en ständig stress över packningen. Det spelar liksom ingen roll, oavsett när man ska resa eller vilket håll man än ska så är det alltid problem att få plats med grejerna. Det har ju inte blivit bättre att jag nu bara får ha en väska med mig. Så jag har fått göra lite prioriteringar på vad jag vill ha med mig och nu jag kan nu äntligen lugnt luta mig tillbaka och njuta av att väskan går att stänga utan problem. Japp, så nu är jag redo, jag ska bara försöka få några timmars sömn innan det är dags att styra ut mot Arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0