Super Bowl

Ja idag var det då dags för denna amerikanska sport högtid. Vi hade till exempel ingen träning idag bara på grund utav detta fenomen. I alla fall så hade jag, Bethany, Kyle, Lindsey och Elliot ett litet Super Bowl party, där vi hade laddat upp med mad, snacks och efterätt. Lindsey, Elliot och Kyle var väl de som var intresserade och faktiskt kollade på matchen medans jag och Bethany var lite anti och valde att får lite skolarbete gjort istället. Jag kikade ju lite då och då men jag kan inte säga att jag förstår någonting eller var speciellt road. Paus underållningen och reklamerna var egentligen det som intresserade mig mest.

Kommentarer
Postat av: birgitta

du måste nog lära dig det där om du ska få jobb i det där landet.

2011-02-07 @ 08:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0